Birodalmi Krónika

warhammer blog

Seregszemle: Sean Deitrick (racticas)

leave a comment »

Reikland sereg

http://www.seandeitrick.com/?page_id=15

Mai nap gondoltam feldobom azt a a sereget, ami ugyan csak 2. nálam a ranglétrán, viszont így is gyakorlatilag tökéletes. Nagyon sokáig gondolkodtam, hogy milyen színsémát kövessek a seregemmel, és a korábban bemutatott bogenhafeni színséma, és a most bemutatandó reiklandi séma volt versenyben. Olyan sokáig, hogy a végén arra jutottam, hogy csinálok mindkettő színsémával néhány egységet. Végülis Bogenhafen éppen Reikland tartományban fekszik, szóval a fluff terén sem rugaszkodtam el olyan nagyon.

Az oldalt érdemes megtekinteni, mert több sereg is van rajta. A srác nagyon jól fest, de kicsit szakmába is vág neki, ahogy néztem, szóval nem csoda. Leirta, hogy hogyan festi a figurákat, és azt kell mondjam, hogy maga a metódus nem nehéz. Kicsit más, mint ahogy a bogenhafeni kolléga csinálta, de egyáltalán nem lekövethetetlen. Fehér alapozásra, desert yellow kerül, majd ezt világosítja fel bleached bone-al, majd highlight fehérrel. Elvileg…a csoda vallószínűleg az ecsetkezelésnél történik, mert nekem ugyanezekkel a színekkel azért nem sikerült ugyanezt az eredményt produkálni. Ahhoz viszont sajnos nem elég a leírás, hogy azt is megtanuljam, hogy hova fessem a színeket. Ahhoz már érzék kellene, ami nem mindenkinek adatott. (Nekem pl. nem.)

A színséma eldöntés egyébként nálam több hónapos folyamat volt. Én nem tudom más mennyit szórakozik ezzel a kérdéssel, de ahogy ez nálam történt, az már vicces volt a végén. Csináltam néhány próbafestést, de nem nagyon tetszett a lila-fehér színséma, legalábbis az ahogy nekem sikerült. Csináltam néhány tiszta fehér reiklandi babát is, azok sokkal jobbak lettek. Hiába tetszett jobban a lila-fehér, úgy tűnt, hogy azt nem tudom úgy megcsinálni, hogy legalább nekem tetszen. Le is alapoztam fehérre csomó babát. Legalább 90 gyalogot. Aztán ahogy telt-múlt az idő, csak sikerült valahogy olyan lilát festenem, ami már egész pofás volt, legalábbis számomra. Na és itt jött a gondom. A bogenhafeni színsémához ugyanis feketére kellett volna alpozni a figurákat. No gondoltam csak nem gond két réteg…újraalapoztam vagy 60 at. Hogy miért nem csak egy egységet, azt nem tudom…aztán telt-múlt az idő, és hát megint megtetszett a fehér színséma és megint nem annyira tetszett a bogenhafeni. Nade a figurák meg feketére voltak ugye alapozva…nem baj, akkor feketéről építjük fel a fehér színt, gondoltam, és lőn…most már szerencsére nem alalpoztam át őket, ami nem jött rosszul akkor, amikor az idő múlásával…gondolom már mindenki kitalálta! 😀 Jah, hát megint inkább a lila-fehér tetszett meg. 😀 Végül arra jutottam, hogy az a legjobb megoldás, ha csinálok ilyet is meg olyat is. Meg arra is, hogy ha nem festem ki gyorsan a seregem, akkor bizony komoly bajban leszek, mert egyre jobban tetszik a nulni fekete séma is…

Written by gojo

2009/04/20 - 17:49

empire, seregszemle kategória

Hozzászólás